3 Nov 2012

Guest presenter at Rikkyo University / 立教大学で講義をした日

October 26,
I had the great pleasure of giving a guest presentation at Rikkyo University in Tokyo. The course was called International Marketing Strategy and the class was filled with Japanese and foreign students. The time flew away as we discussed topics such as intercultural branding, entrepreneurship, and Danish design in Japan.

Special thanks to: the Rikkyo students, professor Adam Johns, the TA, and Mr.William Macmillan, Ms. Akiko Masuda, Ms. Mitsue Watanabe - thank you for coming.


10月26日
立教大学で講義をさせて頂きました。
初めての池袋キャンパス、留学時代を思い出しながら、チャイムが鳴り講義は始まりました。「国際ビジネスの中で沢山の文化に触れ、新たな可能性・価値を生み出す事」についてお話をさせて頂きました。何事にも概念を持たずボーダーレスな後輩たちに出会えて心強く思いました

当日ご参加頂いたみなさま、そしてアダム・ジョンズ先生、どうも有り難うございました。